کانال سیگنال طلا فارکس رایگان

کانال سیگنال طلا فارکس

کانال سیگنال فارکس ویژه طلا یکی از موادری است که بسیاری از افراد در حوزه فارکس به دنبال آن هستند. یکی از دلایل محبوبیت معامله طلا در فارکس نوسانات زیادی است که در جفت ارز XAU/USD وجود دارد. این نوسانات زیاد به تریدر های با تجربه کمک می کند تا بتوانند معاملات اسکلپ بسیار خوبی را انجام دهند و به خیلی سریع به سود برسند.

اما این یک روی سکه است؛ نوسانات زیاد باعث می شود که بسیاری از افراد که تجربه کمی در بازار دارند به سراغ این جفت ارز های دیگری بروند. تیم رایکا فارکس اما به صورت تخصصی بر روی جفت ارز XAU/USD معاملات خود را انجام میدهد و با تجربه و مهارتی که دارند از نوسانات شدیدی که وجود دارد بهترین استفاده را می کنند. در ادامه می توانید برخی از معاملات روزانه را می توانید ببیند.

برایند معاملات هفتگی انس جهانی رایکا فارکس
برایند معاملات هفتگی انس جهانی رایکا فارکس

عضویت در کانال VIP  سیگنال فارکس مجموعه رایکا فارکس رایگان است و شما می توانید بدون هیچ گونه پرداخت اشتراکی از مزایای کانال VIP  استفاده کنید.

برای عضویت رایگان در کانال VIP سیگنال فارکس فرم زیر را تکمیل کنید

سیگنال فارکس

در ادامه برخی از عوامل مهم در ترید طلا را بیان می کنیم.

عوامل اساسی در ترید طلا

کانال سیگنال طلا فارکس

تاریخچه طلا نشان می دهد که سرمایه گذاران هنگام معامله دارایی، اصول مختلفی را در نظر می گیرند. مسلماً، طلا ارزش ذاتی محدودی دارد، اما فلز کمیابی است که انسان ها در طول تاریخ ارزش زیادی برای آن قائل بوده اند. تغییر ادراک مبتنی بر طیف گسترده ای از مسائل است که همه آنها به نوسان قیمت آن کمک کرده است.

در اینجا برخی از اصولی است که باید هنگام معامله طلا در نظر گرفته شود:

عرضه و تقاضا
بیشتر تقاضای جهانی از تولید و ساخت جواهرات (50٪) و اهداف سرمایه گذاری (40٪) ناشی می شود. افزایش تقاضا با عرضه کم می تواند قیمت را افزایش دهد. از سوی دیگر، عرضه بیش از حد، با تقاضای ضعیف می تواند قیمت ها را کاهش دهد.
احساسات بازار
عدم قطعیت سیاسی و/یا بی ثباتی به عدم اطمینان رشد جهانی کمک می کند و می تواند به افزایش قیمت طلا کمک کند. طلا همیشه به عنوان یک “پناهگاه امن” در نظر گرفته شده است که به طور سنتی برای حفظ سرمایه در دوره های تورم بالا یا رکود اقتصادی استفاده می شود. این بدان معناست که وقتی بازارها متزلزل یا نامطمئن هستند، سرمایه گذاران اغلب به سمت امنیت طلا می روند. این البته می تواند قیمت را بالا ببرد و بالعکس.
حرکات ارز
دلار آمریکا یک تأثیرگذار قوی است. این عمدتاً به این دلیل است که این کالا به ارز ذخیره جهانی منتقل می شود. به طور معمول، زمانی که ارزش دلار آمریکا تقویت می‌شود، قیمت طلا کاهش می‌یابد. و زمانی که دلار تضعیف شود، قیمت طلا تمایل به افزایش خواهد داشت. سرمایه گذاران می توانند با مشاهده شاخص دلار آمریکا، قدرت یا ضعف نسبی دلار را دنبال کنند. یعنی زمانی که دلار تقویت می‌شود، شاخص افزایش می‌یابد و با تضعیف ارز کاهش می‌یابد.

بانک های مرکزی بازیگران اصلی عرضه و تقاضای طلا هستند. آنها دارندگان قابل توجه طلای فیزیکی هستند و در سال های اخیر به افزایش ذخایر خود ادامه داده اند. زمانی که بانک‌های مرکزی ذخایر خود را افزایش می‌دهند، عرضه در بازار را محدود می‌کنند که در نتیجه قیمت طلا را افزایش می‌دهد. برعکس، اگر کشوری تصمیم به فروش طلا بگیرد و بازار را سیل کند، مطمئناً با کاهش ارزش دارایی، قیمت آن را تحت تأثیر قرار خواهد داد. نفوذ بانک های مرکزی فراتر از خرید و فروش کالای فیزیکی است. ابزارهای بانک مرکزی، مانند تعیین نرخ بهره و همچنین سیاست‌های پولی، مانند تسهیل کمی، می‌تواند بر شرایط اقتصادی جهانی تأثیر بگذارد که به نوبه خود می‌تواند قیمت طلا را افزایش دهد.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد